چاپ، لایه‌ی ورنی و رنگ کوره‌ای

چاپ، لایه‌ی ورنی و رنگ کوره‌ای

 

چاپ مارک و پلاک فلزی

دستگاه چاپ فلز

در روند تولید پلاک‌ها و مارک‌های فلزی مرحله‌ی چاپ از اهمیت بسزایی برخوردار است، از این رو مجتمع چاپ فلزات زرین سعی دارد با بهره‌گیری از بهترین دستگاه‌های چاپ افستِ تمام اتوماتیک و نظارت دقیق بر روند چاپ همراه با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین رنگ‌های موجود در بازار، بهترین کیفیت چاپ ممکن را به مشتریان خود ارائه نماید.

در چاپ افست، چهار رنگِ سیاه، زرد، آبی و قرمز به کار گرفته می‌شود که رنگ‌های موجود در طراحی به این رنگ‌های اصلی تفکیک می‌شود و به این ترتیب این امکان فراهم می‌شود تا علاوه بر چاپ تک رنگ، دو رنگ، سه رنگ و چهار رنگ، چاپ تمام رنگ بدون هیچگونه محدودیت انجام پذیرد.

 

پوشش پلاک فلزی با لایه ورنی

پس از اتمام مرحله‌ی چاپ بر روی صفحات فلزی، آنها را با روکشی می‌پوشانند که اصطلاحا به آن ورنی گفته می‌شود. لایه‌ی ورنی یک لایه‌ی بی رنگ است که جهت مقاومت بیشتر چاپ و همچنین افزودن براقیت بر روی سطح فلز استفاده می‌گردد.

 

کوره چینی و پخت رنگ

پس از مرحله‌ی چاپ و ورنی زنی، صفحات فلزی تازه چاپ شده به صورت فاصله‌دار در کوره قرار داده می‌شوند تا در زمان و دمای معین تحت حرارت قرار گیرند، این کار که باعث افزایش مقاومت رنگ و محافظت از آن می‌گردد را اصطلاحا روش رنگ کوره ای می‌گویند.

مجتمع چاپ فلزات زرین با محاسبه‌ی دقیق مدت زمان و دمای پخت رنگ و بهره گیری از بهترین کوره‌های پخت رنگ، محصولاتی با کیفیت، در خور شما صاحبان صنایع و مشاغل را تولید و عرضه می‌نماید.

Call Now Button تماس بگیرید