برش، برجسته‌سازی، سوراخ‌کاری و چسب‌کاری

برش، برجسته‌سازی، سوراخ‌کاری و چسب‌کاری پلاک‌های فلزی

 

برش‌کاری مارک و پلاک فلزی

پرس

پس از اتمام مرحله‌ی چاپ و رنگ کوره‌ای نوبت به مرحله‌ی برش‌کاری می‌رسد، در این مرحله بسته به نوع سفارش از قیچی برش و یا قالب برش استفاده می‌گردد.

در این مرحله در صورت تمایل مشتری به نوع خاصی از برش، این کار به وسیله‌ی قالب فولادی -که قبلا به همکاران قالب‌ساز سفارش داده و ساخته شده است- و بستن قالب به دستگاه پرس مناسب انجام می‌گردد، در غیر این صورت برش ساده به وسیله‌ی قیچی برش انجام می‌گیرد.

 

برجسته‌سازی مارک و پلاک  

در صورت تمایل مشتری به برجسته بودن محتویات روی پلاک‌های آلومینیومی از روش برجسته سازی استفاده می‌شود، به این منظور کلیشه ای را که قبلا توسط همکاران متخصص ساخته شده است را بر روی دستگاه‌های پرس‌کاری نصب نموده و عمل برجسته سازی انجام می‌گیرد.

مجتمع چاپ فلزات زرین با استفاده از بهترین دستگاه‌های پرس در تناژ مختلف اقدام به برجسته سازی انواع پلاک‌های فلزی و ساخت پلاک آلومینیومی برجسته در ضخامت‌های گوناگون به بهترین شکل ممکن و با دقت نظر کافی ‌می‌نماید.

 

سوراخ‌کاری مارک و پلاک فلزی

 

سوراخ کاری

اکثر پلاک‌های فلزی بر روی محصول تولیدی به وسیله‌ی پرچ نصب می‌شوند به همین منظور لازم است تا بر روی پلاک بسته به نوع سفارش سوراخ‌هایی ایجاد گردد تعداد و قطر سوراخ‌ها با توجه به اندازه و شکل پلاک متفاوت می‌باشد، سوراخ‌ها به وسیله‌ی دستگاه‌های پرس ویژه این کار ایجاد می‌شود.

سعی مجتمع چاپ فلزات زرین بر این است که تمامی مراحل تولید از جمله سوراخ‌کاری با بالاترین دقت و بهترین روش صورت گیرد.

 

 

چسب کاری مارک و پلاک فلزی

چسباندن روش دیگر نصب برخی از پلاک‌های فلزی بر روی محصول تولیدی است، به این منظور قسمت پشت پلاک فلزی به وسیله‌ی روکش مخصوصی پوشانده می‌شود و به این نوع از پلاک‌ها اصطلاحا پلاک‌ فلزی پشت چسب‌دار گفته می‌شود.

مجتمع چاپ فلزات زرین از بهترین چسب‌های موجود در بازار جهت تولید این محصولات استفاده می‌نماید تا رضایت خاطر شما مشتریان گرامی را تامین نماید.

Call Now Button تماس بگیرید